ogłoszenia | wiadomości | informator | mapa |
Dla naszego Klienta renomowanej organizacji finansowej poszukujemy osoby na stanowisko:
HR Administrator
miejsce pracy: Wrocław
Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroko rozumianą administrację danymi pracowników, m.in. przygotowywanie umów o pracę, aneksów do umów, zarządzanie i administrowanie danymi, zgłaszanie pracowników do benefitów i kontakt z zewnętrznymi dostawcami usług.
Od Kandydatów oczekujemy chęci rozwoju w obszarze HR, dużej dokładności, zaangażowania, wysokiej kultury osobistej i wysoko rozwiniętych relacji interpersonalnych a także płynnej znajomości języka angielskiego.
Oferujemy pracę w prestiżowej organizacji oraz możliwość zdobycia doświadczenia.
Jeśli jesteś zainteresowana/y powyższą ofertą kliknij Aplikuj. Jest to równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych i wprowadzeniem ich do bazy danych firmy HRK S.A z siedzibą w Warszawie przy Pl. Bankowym 2 w celu przedstawiania ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.), a także z przyjęciem do wiadomości, że przysługuje Ci prawo wglądu do treści danych oraz ich poprawiania.
Opis Stanowiska:
Wymagania:
E-Mail: